tirsdag 17. januar 2012

Noen glimt fra jula og de siste dagene

Signe i sin nydelige Vestfoldbunad
Gaveåpning på Sem - hvem er mest spent?
Pappa og Signe på skikjelke! Aking er moro :)
Pappa har laget hanekam på meg, mamma!!!

Signe fikk seg nytt kjøkken til jul. Nå kan hun lage "mat" på sin egen komfyr mens mamma lager middag på sin!

En fin trilletur i går sammen med Kjersti, Sigrid på ski og Ivar i vogn. Signe prøver febrilsk å se over kanten på voksiposen...!

Det har vært en fin vinter så langt, passe med snø og fin temperatur. Denne uken skal vi hente vår nye bil som vi kjøpte for en uke siden - det blir fint for mor i huset med egen bil til seg og barna :) Ca to måneder til termin nå - så tida går visst fort til familieforøkelsen! Denne uken er en rolig uke, der jeg håper å få ordnet opp litt mer i nyhuset. Men jeg tror jeg må ta meg tid til en liten trilletur i dag også - sola begynner å titte fram fra vinterdvalen igjen! En nydelig vinterdag!

En fin dag ønskes deg som leser dette - fra Signe, Siri og Jan-Eivind

7 kommentarer:

Mathias sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Rannveig sa...

Ooops, jeg skrev en kommentar pålogget som mathias, så jeg prøver igjen.. Koselig å lese oppdatering fra dere :) Ønsker dere en veldig fin tirsdag! klem :)

Marte sa...

Så fine vinterbilder av dere! Så spennende med ny bil! Gleder meg til å høre mer! Ha en god dag! Stor klem:)

Anne Rose sa...

Så fint innlegg. :) Nå er Signe og jeg like fine (i hver vår Vestfoldbunad)! Er det bestemor på Sem som har sydd?

Anonym sa...

Bunaden er strikket av en venninne av Anne Berit! Veldig fin!

elise sa...

Koselige glimt! Og tenk at det kommer en til av dere snart :)

Anonym sa...

Så kosle mæ nye bildo tå dåkk!! :) For en fin gjeng! Glæ oss t å sjå dåkk att - å glæ oss t denj lille kjæm<3 klem frå Toril og Knut Erik!