søndag 8. november 2009

Jada, vi lever!

Det har kanskje ikke sett sånn ut på bloggen vår i høst. Vi har flyttet til et litt mindre sivilisert sted enn Ås, og har ikke fått internett-tilgang før nå. Men fra nå av lover jeg at vi skal oppdatere mye oftere enn de siste månedene!

Jeg begynner med dagen i dag: Jeg tok fly fra Torp til Værnes, buss fra Værnes til Trondheim, og fikk tid til et kafébesøk med Hanna før jeg hoppet på toget til Berkåk. Så nå sitter jeg i huset og ser på tv og blogger, mens Jan-Eivind fortsatt er på Østlandet og skal være der til onsdag.

Følg med videre om du vil vite hva som skjer (forhåpentligvis noe mer spennende enn dagen i dag...)

Siri

4 kommentarer:

Rannveig sa...

Dumt vi ikke møttes da, jeg landet også på Værnes i dag :) Gleder meg til å lese mer om dere her på bloggen! klem

Emilie sa...

Ja, det var en stund siden sist gitt! Hehe.. Godt å høre dere lever! :) Gleder meg til å høre mer om hvordan det går med dere her! Ha en flott uke, begge to!!

Henriette sa...

Gleder meg til å høre:) Var godt å se dere igjen i ''live'' sending på torsdag. Håper på å se bilder fra gården også:):)

Marie sa...

Gla dere lever! :)
-Marie og Nils Ingar