tirsdag 17. februar 2009

Jeg faller...

Rudi Myntevik har skrevet en sang, som jeg av og til tenker på:

Du har ødelagt mitt liv
Mitt kjedelige håpløse liv
Du har latt meg møte deg
Nå fins det kun en vei

Jeg faller, jeg faller, jeg faller
Inn i dine armer
Jeg faller, jeg faller, jeg faller
Ned på kne

Om jeg lever eller dør
Det er det samme for meg
Du har gitt meg et nytt liv
En evighet med deg

Jeg faller, jeg faller, jeg faller
Inn i dine armer
Jeg faller, jeg faller, jeg faller
Ned på kne
Det er godt å vite at det er noen som tar i mot.

6 kommentarer:

Anonym sa...

En herlig sang! Noe bedre innhold enn "levva livet", som jeg hørte på nå nettopp..

Anonym sa...

ååå, kor søte du va på ditta bilde!! :D takka vere ditte innlegge he ej gjenoppdaga rudi myntevik og hørt på na i fleire tima! takk skal du ha! :)

Anonym sa...

Oi, så bra Jorunn! D æ itj så oft e hørre på Rudi, men han skriv egentle utrule my bra! Rudi har nok litt mer ordntle innhold i sånganj sin enn Åge Aleksandersen ja, Bjørnar!

Jan-Eivind sa...

Åååååå Leeva livet!

Anonym sa...

savna oppdatering her no.. :)
korleis gjenge d me dokke?

Anonym sa...

Beklager lite oppdatering Jorunn... My som ha skjedd, my oss kun ha skrivvi om vettu... Men d bli!

Oss har d bra:)